شرکت گروه فن آوا برنده مناقصه ارائه خدمات سامانه هوشمند سوخت شد

به نقل از سایت اقتصاد :

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از گروه فن آوا، علی نوری عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه فن آوا اظهار کرد: هلدینگ گروه فن آوا به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) و با ظرفیت عملیاتی ۱۰ شرکت دارای زنجیره جامع و یکپارچه در خدمات و پروانه‌های فعالیتی بوده که در بسیاری از پروژه‌های ملی و بزرگ حضور داشته است و مطابق با برنامه راهبردی تدوین شده در گروه فن آوا چهار حوزه فعالیتی این هلدینگ که به صورت زنجیره‌ای یکپارچه قادر به تامین تمامی نیازمندی‌های اساسی مشتریان بویژه مشتریان سازمانی بوده، شامل چهار دسته زیر است:

۱- خدمات ارتباطاتی شامل ارائه انواعی از خدمات پایه و ارزش افزوده در حوزه های ارتباطات ثابت (FCP)، ارتباطات ماهواره ای(SAP)، ارتباطات روستایی(USO)

۲- خدمات مالی و پرداخت شامل ارائه انواعی از خدمات پرداخت پایه با ابزارهای فروشگاهی(POS)، پرداخت موبایلی(USSD)، درگاه پرداخت اینترنتی(IPG) و خدمات ارزش افزوده پرداخت در قالب سامانه نفیس

۳- خدمات نرم افزاری و اپراتوری محتوا شامل طراحی ونگهداری انواع سامانه های نرم افزاری مانند سامانه مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، سامانه پشتیبانی کسب وکار و عملیات OSS/BSS، داشبورد های مدیریتی، سامانه های مدیریت محتوا (CDN-VOD)

۴- خدمات طراحی، تامین، ساخت، نگهداری و پشتیبانی سامانه‌های زیر ساخت، شبکه، دیتا سنتر و خدمات ارزش افزوده حوزه پشتیبانی شبکه‌های ICT

به گفته وی، این شرکت با حضور در پروژه های ملی برنده مناقصه «سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت» شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شده و مدیریت این سامانه را بین سال های ۹۳ تا۹۶ در ۳۴۰۰ جایگاه در سراسر کشور برعهده داشت که مجددا به این گروه واگذار شد.

نوری همچنین گفت:‌ خدمات این مناقصه مطابق اسناد شامل ارائه خدمات به منظور دستیابی به کلیه سرویس های قابل ارائه توسط مرکز داده ، پولرها، جایگاه های عرضه فرآورده با قابلیت دسترسی و اطمینان بالا و کلیه امور مربوط به سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزارها و نرم افزار های سامانه هوشمند سوخت در طول ایام هفته و کل سال بدون تعطیلی (۷*۲۴) است.

گروه فن آوا این توانمندی را دارد با ترکیب سایر توانمندی‌های خود به ویژه در بخش خدمات پرداخت الکترونیک و ارتباطات با این خدمت ترکیبی هوشمند و جامع در راستای رفاه عمومی مردم و افزایش رضایت مندی آحاد جامعه ارائه کند.

برچسب ها:

اقتصاد

172
0 0