همه اوراق منتشرشده کشور در سررسید مقرر پرداخت‌شده است

به نقل از سایت اقتصاد :

به گزارش خبرنگار مهر، سید رحمت‌الله اکرمی بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه سمنان بابیان اینکه در بحث انتشار اوراق مهم‌ترین مسئله بازپرداخت به‌موقع آن‌ها است، ابراز داشت: به‌جرئت می‌توان گفت حتی یک ورقه در جمهوری اسلامی وجود ندارد که سررسید آن شده باشد و ما نتوانسته باشیم آن را پرداخت کنیم.

وی بابیان اینکه همه اوراق منتشرشده کشور در رسید مقرر پرداخت‌شده است، افزود: این اوراق به‌عنوان یکی از منابع مالی در نظام بودجه‌ای غیر نفت محسوب می‌شوند که شرایط اقتصادی باعث شد این موارد موردتوجه قرار گیرند.

خزانه‌دار کل کشور بابیان اینکه سه هزار صورت مالی بخش عمومی در خزانه‌داری کل کشور هنوز حسابرسی نشدند، ابراز داشت: این جز مواردی بود که از طریق مکاتبات با دیوان محاسبات کشور در زمره انجام امور قرار گرفت که هنوز برای حل این مشکل کاری صورت نگرفته است.

اکرمی بابیان اینکه طی جلسه سمنان مواردی نظیر گمرک، امور مالیاتی، بیمه، بانکی، بورس منطقه‌ای و جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مطرح شدند، اضافه کرد: تلاش می‌شود که با احصا مشکلات و ارائه راه‌حل هر یک از بخش‌های مذکور بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات موجود برداشته شود.

برچسب ها:

اقتصاد

160
0 0