لایحه بودجه سال ۹۹ از اصلاحات ساختاری برخوردار نیست

به نقل از سایت اقتصاد :

محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پیرامون لایحه بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: بر اساس قانون لایحه بودجه سال ۹۹، هفدهم آذر ماه توسط رییس جمهور به هیات رییسه مجلس تقدیم شده و روز گذشته برای تمامی کمیسیون های تخصصی و کل لایحه برای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس توصیه مقام معظم رهبری مقرر شده بود اصلاح ساختار در لایحه بودجه سال ۹۹ انجام شود، متاسفانه دولت پس از گذشت یک سال از این تاکید رهبری، نه تنها این اصلاح ساختار را در بودجه ریزی انجام نداده، بلکه بودجه را بر اساس درآمدهای ناپایدار تهیه و به مجلس شورای اسلامی به منظور تصویب ارسال کرده است.

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: روز گذشته براساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه شرکتی های دولتی به مجلس تقدیم و برای بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلیات لایحه بودجه شرکتی های دولتی، یکشنبه هفته آینده (۲۴ آذرماه) با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در مجلس مطرح و بررسی می شود.

برچسب ها:

اقتصاد

162
0 0